Kebab - 2012-06-20 18:53:02

Oto wasze upragnione wakaty! W związku z tym, że nowa mechanika opiera się na "latach" doświadczenia, wakaty posiadają odpowiednie "odmładzacze" - więcej w momencie opublikowania mechaniki przez Helgrinda.

Uwaga! Do publicznej wiadomości podane są wakaty jedynie sił sojuszu (Baronia i Cesarstwo) ze względu na fakt, że jako jedyna nacja skupiają się na otwartym, łatwym do śledzenia terenie. Ponadto pozostałe frakcje mogą posiadać informacje o swoich przeciwnikach. Oprócz Sojuszu do czynienia mamy, z Hordą (Urist), Plemieniem (Wilczy) i Komandem (Elfy). Osoby zainteresowane grą we frakcjach nie posiadających publicznej rozpiski są proszone o napisanie na scenariuszowego maila ( scenariusz.teomachia@gmail.com ) w celu uzyskania informacji na temat składu i charakteru interesującej go drużyny. Mam nadzieję, ze nie muszę prosić o próby pozyskania tą drogą informacji o stanie liczbowym potencjalnych przeciwników? ;)

Sojusz:

Dowódca ekspedycji sojuszu 1/1 - cesarski, wymagająca rola, -3 lata, +bonus

Zastępca dowódcy ekspedycji sojuszu 1/1 - rondiańczyk, wymagająca rola, - 2 lata, +bonus

Żołnierze 0/4 - zarówno z Cesarstwa jak i Rondianu - -2 lata

Inżynier Krasnoludzki 1/1 - zaopatrzeniowiec wojskowy, ważna rola, -3 lata, +bonus

Monastyriusz kapelan ekspedycji 0/1 - wymagająca rola, + bonus

Monastyrianci 0/2 - -2 lata

Pozostali poszukiwacze przygód ?/?

Wieś Bymbrowycze:

Pan Sołtys 0/1 - Najważniejszy człowiek w mieście ;)

Naczelny Bimbrownik 1/1 - -3 lata, +bonus

Syn, czeladnik bimbrownika 2/2 - Uwaga, rola bardziej wymagająca niż można by pomyśleć ;), +bonus

Łowczy 0/1 - -2 lata

Rzemieślnicy 3/3 - +bonus

Gospoda 1/1 - +bonus

Wesoły bard 1/1 + bonus

Pozostali mieszkańcy wsi ?/?

Powszechnie znane stwory okoliczne:

Półbóg Półświata 1/1

Wiedźma Gryzelda 1/1

Wszelkie pytania zgłaszać na maila :)

www.akwarium1lo.pun.pl www.e-opus.pun.pl www.infern0.pun.pl www.grove.pun.pl www.gientasy.pun.pl