Terenowa Gra Fabularna "Teomachia"
Jako iż każdy gracz może wymyślić umiejętność jaką posiada jego postać, a efekt, ilość lat potrzebną na naukę itp. oczywiście określają organizatorzy, dlatego proszę zamieszczać swoje propozycje, i pytania w tym wątku
Offline
Rozumiem, że w drzewku umiejętności: Zielarstwo -> Wiedza o ziemi -> Alchemia, musimy nauczyć się zielarstwa, żeby potem mieć wiedzę o ziemi itd... a czym jest ta wiedza o ziemi? Coś w stylu wiedzy o faunie i florze?
I ile w końcu całe to drzewko zajmuje lat? 17 (5->5->7) czy więcej ze względu na to, że alchemia wtedy jest zapewne umiejętnością mistrzowską czyli 7*2 ->14 lat co razem daje 24 lata...
Czy medycyna nie powinna mieć podobnego drzewka umiejętności, czy od razu można ją zdobyć?
Magia ma charakter, znajomości słów i ich łączenia.. czyli niezależnie jakich słów użyjemy, mogą one zadziałać?
Jak jakieś jeszcze nasuną mi się pytania w związku z mechaniką, dopiszę ;P
Offline
Opisy poszczególnych umiejętności postaramy się zamieścić wkrótce.
łowiectwo - pozwala na zastawianie wnyków, połów ryb itp. co związane z łowiectwem
Alchemia nie jest wtedy umiejętnością mistrzowską, czyli nauka trwa 17 lat.
Mistrzostwo można zdobyć w każdej umiejętności.
Medycyna... być może powinna, rozważę
Offline