Terenowa Gra Fabularna "Teomachia"
Oto wasze upragnione wakaty! W związku z tym, że nowa mechanika opiera się na "latach" doświadczenia, wakaty posiadają odpowiednie "odmładzacze" - więcej w momencie opublikowania mechaniki przez Helgrinda.
Uwaga! Do publicznej wiadomości podane są wakaty jedynie sił sojuszu (Baronia i Cesarstwo) ze względu na fakt, że jako jedyna nacja skupiają się na otwartym, łatwym do śledzenia terenie. Ponadto pozostałe frakcje mogą posiadać informacje o swoich przeciwnikach. Oprócz Sojuszu do czynienia mamy, z Hordą (Urist), Plemieniem (Wilczy) i Komandem (Elfy). Osoby zainteresowane grą we frakcjach nie posiadających publicznej rozpiski są proszone o napisanie na scenariuszowego maila ( scenariusz.teomachia@gmail.com ) w celu uzyskania informacji na temat składu i charakteru interesującej go drużyny. Mam nadzieję, ze nie muszę prosić o próby pozyskania tą drogą informacji o stanie liczbowym potencjalnych przeciwników?
Sojusz:
Dowódca ekspedycji sojuszu 1/1 - cesarski, wymagająca rola, -3 lata, +bonus
Zastępca dowódcy ekspedycji sojuszu 1/1 - rondiańczyk, wymagająca rola, - 2 lata, +bonus
Żołnierze 0/4 - zarówno z Cesarstwa jak i Rondianu - -2 lata
Inżynier Krasnoludzki 1/1 - zaopatrzeniowiec wojskowy, ważna rola, -3 lata, +bonus
Monastyriusz kapelan ekspedycji 0/1 - wymagająca rola, + bonus
Monastyrianci 0/2 - -2 lata
Pozostali poszukiwacze przygód ?/?
Wieś Bymbrowycze:
Pan Sołtys 0/1 - Najważniejszy człowiek w mieście
Naczelny Bimbrownik 1/1 - -3 lata, +bonus
Syn, czeladnik bimbrownika 2/2 - Uwaga, rola bardziej wymagająca niż można by pomyśleć , +bonus
Łowczy 0/1 - -2 lata
Rzemieślnicy 3/3 - +bonus
Gospoda 1/1 - +bonus
Wesoły bard 1/1 + bonus
Pozostali mieszkańcy wsi ?/?
Powszechnie znane stwory okoliczne:
Półbóg Półświata 1/1
Wiedźma Gryzelda 1/1
Wszelkie pytania zgłaszać na maila
Offline