Terenowa Gra Fabularna "Teomachia"
Uwaga - mechanika pod redakcją Helgrinda, zostanie na rok 2012 całkowicie zmieniona!
Głównymi zmianami jest wywalenie praktycznie całej mechaniki konwencjonalnej, na rzecz usprawnienia rozgrywki. Umiesz wszystko, co potrafisz zrobić w realnym świecie (w ramach klimatu oczywiście ), mechanika reguluje co najwyżej to jak szybko, bądź mocno potrafisz to zrobić. Główny rozwój poszedł w kierunku magii - ponieważ jak wszyscy wiemy jesteśmy istotami, aż chlupoczącymi mocą - dlatego każdy ma dostęp do magii, lub podobnych jej zdolności paramagicznych.
Nowość jaką będzie język i alfabet bogów z całą pewnością zainteresuje głównie magów - jako klucz do pełnych możliwości korzystania z mocy
Zalecamy uważnie śledzić forum i ten temat - tutaj znajdziecie informacje, jak również będziecie pytani o wasze opinie na temat grywalności naszych pomysłów.
Osoby, które będą miały fizyczną możliwość, zostaną również poproszone o udział w crash testach mechaniki (nie chcemy wypuszczać niewiadomego stwora w eter bez testów na większej grupie, hm? )
Offline
Nowa mechanika zostanie opublikowana naprawdę już tuż tuż !
Najważniejsze zmiany i założenia to :
- duży realizm i wysoka grywalność
- oparcie umiejętności, punktów życia i wszelkich ułomności o wiek postaci
- każdy potrafi władać magią
- mechanika ma dawać duże pole do popisu graczom, pobudzać ich kreatywność
Mechanika już wkrótce ;]
Offline